miercuri, 25 iunie 2008

placerea decadentei-sau nonconformism intelectual


Ora spovedaniei! Cred ca-mi place uratul.

Am dat de Martin Amis-Sageata timpului.Interesanta e putin spus....rasfoind paginile de recenzii online mi-au sunat pe placul meu multe alte titluri.Probabil sunt intr-o curba de masochism intelectual?

Captivanta ideea sensului invers a oricarei actiuni-imi imaginez ca ajunge la momentul initial la punctul in care toate cartile se sfarsesc...cred ca am cazut in extaz la scena reconstructiei mancarii din.....resturi digerate...

mai stiti cum va uitati fascinati la fimele derulate inapoi pe casetele video cand erati mici?Creeaza aceeasi impresie de perplexitate sadica ...

Un film derulat inapoi plin de ironii amare adanc inradacinate in societatea contemporana...Tod Friendly ajunge sa-si exercite asupra propriului eu, intotdeauna mentionat la persoana a 3-a-poate dintr-o patologica nevoie de detasare de sine-mult temuta profesie de medic pe care o aplicase in lagarele naziste...

Doar o noua poveste a unui alt supravietuitor al iadului acelor vremuri....de aceasta data a unui tortionar insa...am ajuns la pagina 33

Niciun comentariu: